Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2010

Simeoni: "Θα ράψω το νυφικό της Ελενας Ράπτη"


Ο Simeoni κατέβηκε στην Αθήνα και άνοιξε ατελιέ στο Κολωνάκι! Ο γνωστός Θεσσαλονικιός σχεδιαστής υποδέχτηκε την «Espresso της Κυριακής» στο καινούργιο ατελιέ του, μας παρουσίασε τη συλλογή του για το καλοκαίρι, συνέκρινε το στιλ των γυναικών της Θεσσαλονίκης με των Αθηναίων, εστίασε στην Ελενα Ράπτη καθώς θα ράψει το... νυφικό της και μας μίλησε για την κόντρα του με τη Σοφία Αλιμπέρτη.

«Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη το 1969» μας λέει ανοίγοντας το άλμπουμ της ζωής του. «Τελειώνοντας τις σπουδές μου στη σχολή Βελουδάκη και στο Ιstituto di Moda Burgo στο Μιλάνο, επέστρεψα στη γενέτειρά μου και άνοιξα το 1996 την πρώτη μπουτίκ μου, όπου βρίσκονται οι συλλογές μου με κοκτέιλ, βραδινές και νυφικές εμφανίσεις» μας εξηγεί.

Οι δημιουργίες του χαρακτηρίζονται από έντονα κοψίματα, είναι πολύχρωμες και συγχρόνως μίνιμαλ. Ο Simeoni λατρεύει τα φυσικά υλικά και τα αέρινα υφάσματα. «Παρουσιάζω κάθε χρόνο δύο φορές τις συλλογές μου. Είμαι καλλιτεχνικός διευθυντής των ΙΕΚ Δέλτα και πρόσφατα άνοιξα μπουτίκ επί της Λουκιανού στο Κολωνάκι, κάτι που με χαροποιεί ιδιαίτερα».

- Γιατί επέλεξες το συγκεκριμένο μέρος;Προτίμησα το Κολωνάκι από τα βόρεια και τα νότια προάστια, γιατί εδώ, στο κέντρο της Αθήνας, δραστηριοποιούνται Ελληνες και ξένοι συνάδελφοι. Οι νέες περιοχές που τείνουν να αναδειχθούν σε hot spots της μόδας μένει να αποδείξουν ότι το αξίζουν.

- Γνωρίζουμε ότι είναι πολύ καλή φίλη σου και από τις πιο φανατικές θαυμάστριές σου η Ελενα Ράπτη...Η κυρία Ράπτη είναι πελάτισσά μου, με τιμά με αυτήν την επιλογή και κυρίως με τη φιλική σχέση που έχουμε, η οποία ξεκίνησε πριν από πολλά χρόνια. Πριν γίνει βουλευτής. Εχουμε συνεργαστεί και μέσω της ΑΓΑΠΗΣ (σ.σ.: κοινωνική οργάνωση). Εχω κάνει επιδείξεις φιλανθρωπικού χαρακτήρα. Είναι μια φυσική, εντυπωσιακή παρουσία, γι’ αυτό και επιλέγουμε απλές γραμμές για το στιλ της. Πιστεύω ότι ταιριάζει με τη θέση, με τον δυναμικό χαρακτήρα της και με τη θέλησή της να προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο.

- Είναι αλήθεια ότι εσύ θα ράψεις το νυφικό της... Οταν έρθει η στιγμή του γάμου, θα είναι μεγάλη χαρά για μένα! Θα είμαι ακόμη μία φορά κοντά της.
«Back tο the 80s»- Ποιες είναι οι προτάσεις σας για αυτήν τη σεζόν;Back to the 80s! H επιστροφή στη δεκαετία του ’80 είναι η πιο hip τάση της σεζόν. Είναι έντονα τα μεταλλικά στοιχεία, τα ρούχα σε έντονα χρώματα, με παγιέτες, σε πιο στενές γραμμές, τα ιδιαίτερα μίνι... Κάνουμε focus και στους «δυνατούς» ώμους.

- Ποια θεωρείς ότι είναι η πιο καλοντυμένη Ελληνίδα;Η Γιάννα Αγγελοπούλου. Είναι πάντα καλοντυμένη. Επιλέγει το σωστό σινιέ ντύσιμο για κάθε περίσταση.

- Πιο καλοντυμένες είναι οι Αθηναίες ή οι Θεσσαλονικιές;Οι Αθηναίες είναι πιο δεκτικές σε νέες και δημιουργικές προτάσεις. Οι Θεσσαλονικιές μπορεί να έχουν τη φήμη ότι είναι πιο περιποιημένες, όμως αυτή περιορίζεται σε πιο μεγάλες ηλικιακά γυναίκες. Οι περισσότερες δεν τολμούν τους νεοτερισμούς. Οι νεαρότερες μακιγιάρονται υπερβολικά. Ντύνονται ίδια μεταξύ τους, αντιγράφοντας φτηνές παρουσίες μπουζουκιών για να δείχνουν σέξι, καταλήγοντας... αδιάφορες.


ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗ ΣΟΦΙΑ ΑΛΙΜΠΕΡΤΗ


- Πώς βλέπεις τα πράγματα στη μόδα;Εχω δει επανειλημμένως εμπορικό ενδιαφέρον για τις συλλογές μου. Πολλές κυρίες, νέες και μεγαλύτερες, από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη επιλέγουν δημιουργίες μου. Είναι αρχή μου να μην επαναλαμβάνω το ίδιο κομμάτι της συλλογής, ούτε καν σε τοπάκι, άλλο χρώμα ή μέγεθος. Η έμπνευση και η αγάπη για τη δουλειά μου είναι αστείρευτες, κάτι που αποδεικνύω καθημερινά, από το ξεκίνημά μου. Σχετικά με τους συναδέλφους μου, δεν έχω νιώσει να με σνομπάρουν, αντιθέτως έχω καλές σχέσεις με όλους, παλιούς και νέους, οι οποίοι μάλιστα με τιμούν και με την ψήφο τους, χάρη στην οποία έχω εκλεγεί επανειλημμένα στο διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου Ελλήνων σχεδιαστών. Οσον αφορά τα media, υπάρχουν δημοσιογράφοι που με τίμησαν και με τιμούν. Υπάρχει όμως και το άλλο κομμάτι των media, που «βολεύεται» σε παρωχημένες καταστάσεις και σε ανθρώπους που επιδιώκουν να ακούγονται. Σε αυτούς δεν υπάρχει διάθεση να ενδιαφερθούν για μία νέα και δημιουργική παρουσία. Η Αθήνα είναι το επίκεντρο. Γι’ αυτό και πολλά άτομα από τη Θεσσαλονίκη που πίστευαν στο ταλέντο τους έχουν εγκατασταθεί στην πρωτεύουσα. Από διάφορους έχω παράπονα, όμως αυτό που θυμάμαι πιο έντονα ήταν η συμπεριφορά της Σοφίας Αλιμπέρτη. Με είχε καλέσει στην εκπομπή της. Μαζί μου ήταν έξι αναγνωρίσιμα κορίτσια του μόντελινγκ. Είχα μεταφέρει τη μισή μου συλλογή στην Αθήνα. Το τηλεοπτικό ραντεβού είχε δοθεί και οριστεί μέρες νωρίτερα. Στην εκπομπή ήταν καλεσμένο και ακόμη ένα άτομο του χώρου, προφανώς γνωστός της. Χωρίς να με ενημερώσει από πριν, ενώ όλοι μας ήμασταν απίκο, τελείωνε η εκπομπή και μου είπαν ότι «δεν προλαβαίνουν να βγω». Δεν μπήκε καν στον κόπο να με ενημερώσει η ίδια. Δεν έχω να της πω κάτι, απλώς ότι η ζωή είναι ρόδα και γυρίζει. Οι καταστάσεις και τα πρόσωπα γύρω μας δεν είναι δεδομένα για κανέναν μας. Οταν διαχειρίζεσαι τηλεοπτικά μέσα, θα πρέπει να σε διακρίνουν η τυπικότητα και η ευγένεια. Η συγκεκριμένη πιστεύω ότι δεν λειτούργησε ως επαγγελματίας, ακούγοντας τον άλλο γνωστό της καλεσμένο, ο οποίος φοβήθηκε τη σύγκριση. Αυτό το θεωρώ μικροπρεπές. ΣΑΣΑ ΣΤΑΜΑΤΗ  Φωτ.: ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΑΝΤΩΝΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ΕΛΕΥΘΕΡΑ τα σχόλια σας χωρίς να είναι υβριστικά. ΔΕΝ δημοσιεύονται διαφημιστικά σχόλια.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...