Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

Η κρίση ηλικίας της Σάρον Στόουν

Δεν υπάρχει γυναίκα που δεν θέλει να γυρίσει πίσω το κοντέρ της εμφάνισής της και να καθυστερήσει τα σημάδια του γήρατος με την ίδια επιτυχία με την οποία τα καταφέρνει η Σάρον Στόουν! Μόνο που και εκείνη πέρασε... ζόρι.

Αν και στα πενήντα της, η ηθοποιός αποτελεί πρότυπο ομορφιάς και σεξαπίλ αφού έχει επενδύσει στην εμφάνισή της κάνοντας εγκαίρως όλες αυτές τις θεραπείες και τις περιποιήσεις που απαιτούνται για να διατηρήσει τη λάμψη της. Δεν ήταν όμως όλα ρόδινα στη σχέση της με την εξωτερική της εικόνα. Οπως αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξη που παραχώρησε στο γαλλικό περιοδικό «Point de Vue», στα 48 της πέρασε τη δική της κρίση ηλικίας. «Δεν αισθανόμουν σε φόρμα και ένας γιατρός άρχισε να μου δίνει ορμόνες επειδή πίστευε ότι ήμουν σε προεμμηνόπαυση. Πάχυνα για έναν χρόνο και αισθανόμουν πολύ άσχημα. Ζήτησα τη γνώμη και άλλων γιατρών και κατέληξα ότι δεν ήμουν σε φάση προεμμηνόπαυσης. Τότε αποφάσισα να μην αφήσω πάλι τον εαυτό μου να χάσει την αυτοπεποίθησή του! Και τώρα που είμαι 51 ετών, έχω μάθει να αποδέχομαι με το παραπάνω την ηλικία μου και να νιώθω καλά με αυτήν» εξηγεί η «ιέρεια» σειράς αντιγηραντικών καλλυντικών της Dior.

Μάλιστα, εξηγεί ότι είναι ευτυχισμένη που γερνάει και παροτρύνει όλες τις γυναίκες να ακολουθήσουν το παράδειγμά της. «Θεωρώ ότι οι ρυτίδες, μεγάλες και μικρές, έχουν τη γοητεία τους. Εκανα μπότοξ, όπως πολλές γυναίκες, όμως σταμάτησα γρήγορα. Αυτό το προϊόν κάνει τους πάντες να δείχνουν ίδιοι» υποστηρίζει η σταρ που προσθέτει πάντως πως δεν λέει «όχι» σε ειδικές θεραπείες σύσφιξης των γλουτών της...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ΕΛΕΥΘΕΡΑ τα σχόλια σας χωρίς να είναι υβριστικά. ΔΕΝ δημοσιεύονται διαφημιστικά σχόλια.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...