Σάββατο, 20 Φεβρουαρίου 2010

Η ψηφιακή μόδα εισβάλλει στη ζωή μας

Οι σύγχρονες γυναίκες έχουν ελάχιστες στιγμές πραγματικής χαλάρωσης και για τις περισσότερες η «ιεροτελεστία» της ομορφιάς είναι πλέον μια πολυτέλεια. Υπάρχουν όμως κάποιοι τρόποι αυτή η «χρονοβόρα» διαδικασία όχι μόνο να μειωθεί σημαντικά, αλλά και να γίνει για άλλη μία φορά μια λατρεμένη συνήθεια. Πώς; Με τη βοήθεια της τεχνολογίας!
Ψηφιακά δοκιμαστήρια και καθρέφτες, εφαρμογές σε κινητά τηλέφωνα και αμέτρητα διαδικτυακά εργαλεία είναι τα τελευταία επιτεύγματα της τεχνολογίας που τίθενται πλέον στην υπηρεσία του «ασθενούς» φύλου. Το τελευταίο και πιο εντυπωσιακό είναι το «Fashionistas», ένα πρόγραμμα που συνδέεται μέσω Ιντερνετ με τα μαγαζιά της επιλογής μας -εάν και εφόσον, φυσικά, το επιτρέπει το κατάστημα- και φέρνει τις βιτρίνες τους στο σπίτι. Ετσι, η κάθε πολυάσχολη γυναίκα έχει τη δυνατότητα να «δοκιμάσει» ρούχα -χωρίς καν να σηκωθεί από τον καναπέ της- με το πάτημα ενός κουμπιού! Το μόνο που πρέπει να κάνει είναι να δημιουργήσει ένα άβαταρ -με το βάρος, το ύψος και τις αναλογίες της-, να αναζητήσει τα ρούχα που της ταιριάζουν και να τα παραγγείλει online…

Η τεχνολογία στα καταστήματα

Δειλά βήματα προς τον ψηφιακό κόσμο της μόδας έχουν κάνει και κάποια εμπορικά καταστήματα του εξωτερικού. Οι μεγάλες αλυσίδες έχουν ήδη εγκαταστήσει στα δοκιμαστήριά τους το «μαγικό καθρέφτη», μια εφεύρεση που κάνει τα ψώνια παιχνίδι! Ουσιαστικά πρόκειται για έναν υπερσύγχρονο υπολογιστή, με οθόνη αφής, ο οποίος είναι έτοιμος να πραγματοποιήσει κάθε επιθυμία του πελάτη. Ο «Μagic Μirror» φωτογραφίζει τα ρούχα που δοκιμάζονται, τα κρατάει στη μνήμη του και επιτρέπει στους ενδιαφερομένους να τα δουν όσες φορές θέλουν, χωρίς να χρειαστεί να τα ξαναφορέσουν. Επιπλέον, διευκολύνει την επικοινωνία μεταξύ πελατών και πωλητών, χωρίς οι πρώτοι να χρειαστεί να βγουν καν από το χώρο του δοκιμαστηρίου. Τέλος, αποθηκεύει τις διαστάσεις των πελατών και τις προωθεί στην εταιρία, σε περίπτωση που κάποιος θέλει να του αποσταλεί ταχυδρομικά ένα συγκεκριμένο κομμάτι της συλλογής, που δεν υπάρχει στο νούμερό του.
Στόχος του -σύμφωνα πάντα με τους δημιουργούς του- είναι να κάνει τα ψώνια και πάλι διασκεδαστικά για τους καταναλωτές αναγκάζοντάς τους να «πάρουν τα πόδια τους» -όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η ιστοσελίδα της κατασκευάστριας εταιρίας- και να περπατήσουν στα μαγαζιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ΕΛΕΥΘΕΡΑ τα σχόλια σας χωρίς να είναι υβριστικά. ΔΕΝ δημοσιεύονται διαφημιστικά σχόλια.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...