Σάββατο, 6 Φεβρουαρίου 2010

Μπότες - φαινόμενο πωλήσεων

Φωτογραφία
Εκπλήσσονται σχεδόν καθημερινά οι πελάτες στα 65 σημεία πώλησης στα οποία διατίθενται οι αυστραλιανές μπότες UGG στην Ελλάδα, όταν αντιλαμβάνονται ότι είναι αδύνατον να τις αποκτήσουν. Ο λόγος; Οι μπότες των celebrities, που κατατάσσονται ανάμεσα στα είδη πολυτελείας διεθνώς και άρχισαν να πωλούνται πρώτη φορά στην χώρα μας τον Σεπτέμβριο, έχουν εξαντληθεί ήδη!
Εν μέσω οικονομικής κρίσης, η ζήτησή τους από τις Ελληνίδες ξεπέρασε κάθε προσδοκία. «Παραγγείλαμε διπλάσιο αριθμό από αυτόν που είχαμε προβλέψει και οι μπότες αυτές εξαντλήθηκαν», παρατηρεί ο κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, πρόεδρος της εισηγμένης στο Χ.Α. Εlmec Sport που διαθέτει κατ΄ αποκλειστικότητα τις «διάσημες» μπότες στην ελληνική αγορά και τα Βαλκάνια. Ως φαίνεται, οι Ελληνίδες έσπευσαν να αγοράσουν τις μπότες που φορούν σταρ του Χόλιγουντ όπως είναι οι Cameron Diaz, Charlize Τheron, Courtney Cox, Jennifer Αniston, Jesic Αlba, Demi Μoore, Εva Longoria και Drew Βarrymore. Τις φορούν συνήθως όταν βγαίνουν ντυμένοι πρόχειρα για να κάνουν δουλειές και αγορές. Άλλωστε, οι μπότες κατασκευάστηκαν πρώτη φορά πριν από 200 χρόνια από δέρμα προβάτου (sheepskin), ακριβώς γι΄ αυτό τον λόγο: τις φορούσαν οι Αυστραλοί για να κάνουν τις δουλειές τους- κυρίως τις βαριές- εκτός σπιτιού και ιδίως στις φάρμες. Μάλιστα, για δύο εκατονταετίες αναφέρο- νταν
Φωτογραφία
σε αυτές ως «ugs», για συντομία της λέξης ugly που σημαίνει άσχημο.
Πέρα από κάθε προσδοκία
Σήμερα, οι «άσχημες» μπότες αποτελούν τη σημαντικότερη επωνυμία της αμερικανικής εταιρείας Deckers Οutdoor Corporation. Μάλιστα, στις υψηλές πωλήσεις των UGG στηρίζονται σε μεγάλο βαθμό οι πωλήσεις- ρεκόρ που παρουσίασε η εισηγμένη στο Νasdaq εταιρεία το τρίτο τρίμηνο του 2009. Ο τζίρος της αμερικανικής εταιρείας- με τη βοήθεια και της ελληνικής αγοράς- κατέγραψε αύξηση 15,8%, φτάνοντας τα 228,4 εκατ. δολάρια, ενώ οι πωλήσεις στις μπότες UGG αυξήθηκαν κατά 19,1% και διαμορφώθηκαν σε 212,8 εκατ. ευρώ. Ως αποτέλεσμα η εταιρεία-που διαθέτει και τις επωνυμίες Τeva και Simple- αναθεώρησε τις προβλέψεις της για το 2009 και αναμένει να κλείσει με αύξηση πωλήσεων 13%, έναντι της αρχικής εκτίμησης 9%-10%.
Έρχεται η ανοιξιάτικη κολεξιόν
Δυναμικές πωλήσεις αναμένει και η ελληνική Εlmec Sport για τη νέα ανοιξιάτικη κολεξιόν της επωνυμίας, η οποία τοποθετείται τις επόμενες ημέρες στα ράφια των καταστημάτων. Παράλληλα, δρομολογούνται οι παραγγελίες της επόμενης χειμερινής σεζόν καθώς η αμερικανική εταιρεία ακολουθεί αυστηρό χρονοδιάγραμμα παράδοσης των εμπορευμάτων προς τους συνεργάτες της. Αυτός ήταν άλλωστε ο λόγος για τον οποίο η Εlmec Sport δεν μπόρεσε να καλύψει την αυξημένη ζήτηση που καταγράφτηκε στην ελληνική αγορά το φθινόπωρο. «Οι UGG εξαντλήθηκαν από τον Νοέμβριο και η έλλειψη που δημιουργήθηκε δεν ήταν δυνατόν να καλυφθεί, καθώς η εταιρεία δεν έχει ετοιμοπαράδοτο εμπόρευμα», παρατηρεί ο κ. Παύλος Καλαμαρίδης, εμπορικός διευθυντής της. Πάντως, από την επόμενη χρονιά οι Έλληνες καταναλωτές θα μπορούν να αγοράζουν και τα ρούχα UGG, στα οποία έχει επεκταθεί η αμερικανική εταιρεία στο πλαίσιο της στρατηγικής της να αναδειχθεί κορυφαία φίρμα του χώρου της μόδας. Το φθινόπωρο θα αρχίσει να λειτουργεί και το νέο shop-in-shop UGG στο Golden Αttica.ΣΤΗ ΦΩΤΟ:Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, πρόεδρος της Εlmec Sport που διαθέτει τις UGG στην Ελλάδα: «Παραγγείλαμε διπλάσιο αριθμό από αυτόν που είχαμε προβλέψει και οι μπότες αυτές εξαντλήθηκαν» ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ πάνω στην φωτό για να δείτε τις λεπτομέρειες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ΕΛΕΥΘΕΡΑ τα σχόλια σας χωρίς να είναι υβριστικά. ΔΕΝ δημοσιεύονται διαφημιστικά σχόλια.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...