Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010

Η Μις Ελλάς βασίλισσα του καρναβαλιού

Μια ασκούμενη φυσικοθεραπεύτρια πέρασε με άριστα τις εξετάσεις στην ομορφιά, τη ζεστασιά και τη χάρη και κατέκτησε με δόξα και τιμή το θρόνο της φετινής βασίλισσας του πατρινού καρναβαλιού.

Το καλλίγραμμο κορίτσι από την Ηγουμενίτσα, η 23χρονη Αλκηστις Ανυφαντή με τα υπέροχα γαλαζοπράσινα μάτια, που το 2009 είχε κερδίσει τον τίτλο της Μις Ελλάς, χωρίς δεύτερη σκέψη δέχτηκε την πρόταση των αρμόδιων τοπικών αρχών να στεφθεί βασίλισσα του μεγαλύτερου καρναβαλιού της χώρας και να σκορπίσει απλόχερα από το επιβλητικό της άρμα ζεστά χαμόγελα στους καρναβαλιστές «υπηκόους» της.

«Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο ευτυχισμένη ένιωσα όταν μου προτάθηκε να είμαι η βασίλισσα του καρναβαλιού που πάντα λάτρευα. Τρελάθηκα από τη χαρά μου» τόνισε η ίδια μιλώντας στην «Espresso» και πρόσθεσε: «Μπορεί να κατάγομαι από την Ηγουμενίτσα και να μεγάλωσα στην Αθήνα, αλλά το καρναβάλι της Πάτρας ήταν πάντα μέσα στην καρδιά μου, όπως άλλωστε συμβαίνει και με όλους τους Ελληνες. Αρκετές φορές, μάλιστα, στο παρελθόν είχα επισκεφθεί την αχαϊκή πρωτεύουσα την περίοδο της Αποκριάς, αλλά ποτέ δεν είχα πάρει μέρος στην παρέλαση. Εβλεπα τη βασίλισσα να περνάει πάνω στο άρμα της και τη θαύμαζα. Ποτέ όμως δεν μου πέρασε από το μυαλό ότι θα ερχόταν μια μέρα που στο θρόνο της θα καθόμουν εγώ. Αναμφισβήτητα νιώθω πολύ όμορφα και είμαι πολύ χαρούμενη που μου δόθηκε η ευκαιρία να ζήσω αυτή την εμπειρία. Είναι τιμή μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ΕΛΕΥΘΕΡΑ τα σχόλια σας χωρίς να είναι υβριστικά. ΔΕΝ δημοσιεύονται διαφημιστικά σχόλια.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...