Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Μίλτος: "Δεν ζήτησαν τη γνώμη μου για τα ρούχα της Ρούλας"

«Δεν αποφάσισα εγώ για τη Ρούλα, δεν ζήτησαν καν τη γνώμη μου». Ο σχεδιαστής μόδας Μίλτος, μετά τον ντόρο που έγινε με τα ρούχα που φόρεσε η Ρούλα Κορομηλά στην επάνοδό της μπροστά στην κάμερα (στην πρεμιέρα του «Greek idol» live) και σχολιάστηκαν με τον πλέον αρνητικό τρόπο, ξεκαθαρίζει το τοπίο. Σε συνέντευξή του στην «Espresso της Κυριακής» τονίζει ότι ο συνδυασμός ήταν αποκλειστικά επιλογή της στιλίστριας της δημοφιλούς παρουσιάστριας Αλεξάνδρας Κατσαΐτη.

«Εραψα τα ρούχα στο ατελιέ μου για την έναρξη του show της κυρίας Κορομηλά. Ωστόσο, δεν ήμουν εγώ εκείνος που έκανε τις στιλιστικές παρεμβάσεις αλλά η κυρία Κατσαΐτη. Τα ρούχα ήταν καλοραμμένα και στο ύφος που είχαν επιλέξει οι συνεργάτες της κυρίας Κορομηλά. Εγώ πίστευα ότι έπρεπε να φορέσει άλλα κομμάτια».
- Πότε έγινε το ραντεβού με τις κυρίες Κορομηλά και Κατσαΐτη;Η συνάντηση έγινε την Τετάρτη το βράδυ, ενώ την επόμενη Δευτέρα η κυρία Κορομηλά ξεκινούσε. Μου είπαν πως θέλουν να βγάλουμε τη Ρούλα πολύ σικάτη, πολύ glam και πολύ σύγχρονη. Προσπάθησα όσο μπορούσα να επέμβω σε δυο-τρία πράγματα, αλλά δεν εισακούστηκα καθόλου.
- Ποιος επέμενε να φορέσει η Ρούλα αυτά τα ρούχα;Η κυρία Αλεξάνδρα Κατσαΐτη.
- Η Ρούλα σάς είπε τι ήθελε;Είχε απόλυτη εμπιστοσύνη στην κυρία Κατσαΐτη. Εγώ διαφωνούσα. Η μία φούστα θα μπορούσε να συνδυαστεί με άλλο σακάκι. Το τελικό αποτέλεσμα δεν με ικανοποιούσε. Είχα σχεδιάσει δύο ρούχα τελείως κόντρα σε αυτά που πιστεύω, αλλά δεν πρόλαβα καν να μιλήσω.
- Πληρώθηκες για τα ρούχα;Οχι, ήταν χαρά μου να τα φτιάξω για την κυρία Κορομηλά, την οποία εκτιμώ ιδιαιτέρως. Αλλωστε, έτσι θα προβαλλόταν και η δουλειά μου.

Διακοπή συνεργασίας από το τηλέφωνο

Ο σχεδιαστής Μίλτος πικράθηκε, αφού την επόμενη μέρα της πρεμιέρας όλοι κατέκριναν τα ρούχα του, λέγοντας πως ήταν πολύ «νταμέ» και στιλιζαρισμένα και δεν αναδείκνυαν τη Ρούλα. «Αισθάνθηκα άβολα, αφού υποτίθεται ότι εγώ είχα βγάλει αυτήν την εικόνα, ενώ το παρασκήνιο δεν το γνώριζε κανένας» τονίζει και προσθέτει ότι έκτοτε δεν έχει επικοινωνήσει με τη Ρούλα Κορομηλά. «Αισθάνθηκα πολύ άβολα με τις κριτικές, άλλωστε εγώ είχα να της προτείνω διαφορετικά πράγματα. Στενοχωρήθηκα και απογοητεύτηκα, όμως δεν έψαξα να βρω το τηλέφωνο της κυρίας Κορομηλά. Προτίμησα από ευγένεια να μην κάνω τίποτα. Θα ήθελα όμως να είχε δει τα σχέδια που υπολόγιζα να φορέσει για την έναρξη της εκπομπής της».

Οσο για την Αλεξάνδρα Κατσαΐτη, που ήταν ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα σε εκείνον και την παρουσιάστρια του ALPHA, του ανακοίνωσε τηλεφωνικώς τη λύση της συνεργασίας του με τη Ρούλα Κορομηλά!



ΣΑΣΑ ΣΤΑΜΑΤΗ   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ΕΛΕΥΘΕΡΑ τα σχόλια σας χωρίς να είναι υβριστικά. ΔΕΝ δημοσιεύονται διαφημιστικά σχόλια.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...