Κυριακή, 27 Ιουνίου 2010

ΚΑΛΟ ΤΟ ΜΑΥΡΙΣΜΑ, ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η ΥΓΕΙΑ

Χρήσιμο είναι, λοιπόν, να θυμόμαστε και να εφαρμόζουμε ολόκληρο το χρόνο και ιδίως το καλοκαίρι κάποια μέτρα που θα μας προστατέψουν από τις βλαβερές συνέπειες της ηλιακής ακτινοβολίας. Έχουμε και λέμε:
- Αποφεύγουμε την υπερβολική έκθεση στον ήλιο τις ώρες υψηλής ακτινοβολίας (συνήθως από τις 11:00 ως τις 15:00 στις περισσότερες χώρες). Όταν δεν είναι δυνατό ν' αποφύγουμε την έκθεση, φροντίζουμε να είμαστε καλά καλυμμένοι με τα ρούχα μας.
- Καπέλα και γυαλιά ηλίου μπορούν να προσφέρουν επιπλέον προστασία.
- Η έκθεσή μας στον ήλιο πρέπει να είναι σταδιακή και σύντομη -όχι μαύρισμα «express».
- Αποφεύγουμε την άμεση έκθεση των βρεφών και των μικρών παιδιών στον ήλιο -το δέρμα τους είναι πολύ πιο ευαίσθητο από των ενηλίκων.
- Χρησιμοποιούμε αντηλιακά προϊόντα που προστατεύουν και από τις δύο μορφές υπεριώδους ακτινοβολίας, τη UVB και τη UVA.
- Βάζουμε τακτικά αντηλιακό με υψηλό δείκτη προστασίας και σ' επαρκή ποσότητα. Γενικώς, πρέπει να χρησιμοποιούμε αντηλιακό ακόμα και το χειμώνα.
Επίσης, είναι καλό να γνωρίζουμε ότι:
- Το 90% της υπεριώδους ακτινοβολίας του ήλιου διαπερνά τα ελαφρά σύννεφα κι επομένως μπορεί να υποστούμε ηλιακά εγκαύματα ακόμη και μια συννεφιασμένη καλοκαιρινή ημέρα.
- Το νερό προσφέρει ελάχιστη προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία και οι αντανακλάσεις του μπορεί να... αυξήσουν την έκθεση στην υπεριώδη ακτινοβολία.
- Η έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία λειτουργεί αθροιστικά κατά τη διάρκεια της ημέρας. Επομένως τα τακτικά διαλείμματα κατά την ηλιοθεραπεία δε μειώνουν την προηγούμενη έκθεσή μας στον ήλιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ΕΛΕΥΘΕΡΑ τα σχόλια σας χωρίς να είναι υβριστικά. ΔΕΝ δημοσιεύονται διαφημιστικά σχόλια.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...